Garderobsapa Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Tp trodde man skulle vara lite bättre för det sag ju sa häftigt ut,Man trodde ju att svinga svärdet och sant skulle öka det roliga men nej da det blev nog det värsta Redigerat 26 December 2007 av Garderobsapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 jag gillar tp ändå, ja har spelat ca 28 timmar på 3 dar nu xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Jag gillade inte Wind Waker, d va helt j*vla cp, enligt mig... vissa har dock sagt han e cool, men orka vara barn när man slåss mot ganondorf??? d e cp, plus TP va skitbra... klurigt som alla andra spelen, dock har ja fastnat för de där Old School spelen... Såsom OoT...Bara Ocarina Of Time och Twilight Princess och Zelda II man kunnat vara vuxen överhuvudtaget. Redigerat 27 December 2007 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 twilight princess sämsta spelet ever made. fuck twili :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 twilight princess sämsta spelet ever made. fuck twili :evil: nejfan jag gillar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 TP till Wii. Hade köpt det till gamecube innan. Ångrar starkt att jag köpte det till Wii också. Själv trodde man att Wii-Remoten skulle vara avancerad och typ svärdet skulle röra sig som wii remoten. Men nehe? Man slår i slowmotion. Link gör ett vanlig slag. Man slår åt höger. Link gör ett vanligt slag. Man skakar nun-chucken medans man slår åt nått håll.. Aha då gör han en annan attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 reign of fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 reign of fireDet är inte ett zelda spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Ni alla måste skämta! TP tog ju typ halva OOT innan man ens kom till första templet! Zelda spel ska vara svåra! Det sämsta är ju Majora's Mask! Hur kan ni tycka att TP är det sämsta? Skärp er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag menar inget illa med detta, bara att man ska gilla svåra och långa Zelda spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Four swords adventures ångrar jag djupt Ni alla måste skämta! TP tog ju typ halva OOT innan man ens kom till första templet! Zelda spel ska vara svåra! Det sämsta är ju Majora's Mask! Hur kan ni tycka att TP är det sämsta? Skärp er!Mja, Tp är ett bra zelda spel, men det slår inte Ocarina of time, även om det är lite svårare så är det svårt att slå den spelkänslan man får när man spelar Ocarina ( tror inte något zelda spel kommer slå den, är lite skeptiskt till dessa nya zelda spel). Och enligt mig själv så tycker jag att A link to the past är mycket bättre än Tp också. Men Tp är fortfarande inte dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg