Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Här är några frågor om Vice City Storie(eller hur det stavast)

1. Några nya vapen? Nämn några. Gärna någon bild också.

2 Några nya fordon? Nämn några. Gärna också en bild.

3. Nya uppdrag?

4 Några nya koder?

5 Kan man åka vattenskoter? Sånna falla vilken ö? Eller om det finns kod till det.

6 Är det likt Libety city storie (eller hur man stavar det) inte i staden. Mer om det är likt Vice City.

7 Kan man simma?

8 Är det värt att köpa?

9 Jag har PC, PS och några andra konsoller(inte PSP wllwe Kexbox/Kexbox 360) Vilken konsol ska jag köpa det till=?

Redigerat av iron_maiden96
Skrivet

1.dom vanliga vapnen som finns typ på alla gta.

2.Split 6,Air Ambulance,Biplane,Yola,Jetski,Cholo Sabre,Gang Rancher,Bover 64,Little Willie(min favorit

:) )

3.det är olika uppdrag på alla gta spel -_-

4 nya fusk finns det säkert kolla på sidan.

5 ja man kan åka vattenskoter,när man har låst upp båda öarna så åker det runt i vattnet som man kan ta,dom står och så parkerade lite överallt.

6.det är likte Vice City För man är i VC Där av Namnet.

7.Man kan simma.

8.om du gillar dom andra gta spelaen så kan jag rekomendera det :) .

Skrivet (redigerat)

Här är några frågor om Vice City Storie(eller hur det stavast)

1. Några nya vapen? Nämn några. Gärna någon bild också.

2 Några nya fordon? Nämn några. Gärna också  en bild.

3. Nya uppdrag?

4 Några nya koder?

5 Kan man åka vattenskoter? Sånna falla vilken ö? Eller om det finns kod till det.

6 Är det likt Libety city storie (eller hur man stavar det) inte i staden. Mer om det är likt Vice City.

7 Kan man simma?

8 Är det värt att köpa?

9 Jag har PC, PS och några andra konsoller(inte PSP wllwe Kexbox/Kexbox 360) Vilken konsol ska jag köpa det till=?

svarar bara på fråga 8=JA JA JA

när man lärt sig grunderna blir det hur kul som hälst, det finns massa nya saker som till EX=billar,affärer,flygplan(bara stunt plane och vaten plan) hus som man bor i.

och en till sak=på vissa ställen finns det en cirkel med ett lås i mitten, där kan man köpa fordon

Fast köp det till PS2

Redigerat av viko550
  • Skapa ny...