w4nkarN Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) Här är några frågor om Vice City Storie(eller hur det stavast) 1. Några nya vapen? Nämn några. Gärna någon bild också. 2 Några nya fordon? Nämn några. Gärna också en bild. 3. Nya uppdrag? 4 Några nya koder? 5 Kan man åka vattenskoter? Sånna falla vilken ö? Eller om det finns kod till det. 6 Är det likt Libety city storie (eller hur man stavar det) inte i staden. Mer om det är likt Vice City. 7 Kan man simma? 8 Är det värt att köpa? 9 Jag har PC, PS och några andra konsoller(inte PSP wllwe Kexbox/Kexbox 360) Vilken konsol ska jag köpa det till=? Redigerat 7 Juli 2007 av iron_maiden96
Northwest Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 1.dom vanliga vapnen som finns typ på alla gta. 2.Split 6,Air Ambulance,Biplane,Yola,Jetski,Cholo Sabre,Gang Rancher,Bover 64,Little Willie(min favorit :) ) 3.det är olika uppdrag på alla gta spel -_- 4 nya fusk finns det säkert kolla på sidan. 5 ja man kan åka vattenskoter,när man har låst upp båda öarna så åker det runt i vattnet som man kan ta,dom står och så parkerade lite överallt. 6.det är likte Vice City För man är i VC Där av Namnet. 7.Man kan simma. 8.om du gillar dom andra gta spelaen så kan jag rekomendera det :) .
viko550 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Här är några frågor om Vice City Storie(eller hur det stavast) 1. Några nya vapen? Nämn några. Gärna någon bild också. 2 Några nya fordon? Nämn några. Gärna också en bild. 3. Nya uppdrag? 4 Några nya koder? 5 Kan man åka vattenskoter? Sånna falla vilken ö? Eller om det finns kod till det. 6 Är det likt Libety city storie (eller hur man stavar det) inte i staden. Mer om det är likt Vice City. 7 Kan man simma? 8 Är det värt att köpa? 9 Jag har PC, PS och några andra konsoller(inte PSP wllwe Kexbox/Kexbox 360) Vilken konsol ska jag köpa det till=? svarar bara på fråga 8=JA JA JAnär man lärt sig grunderna blir det hur kul som hälst, det finns massa nya saker som till EX=billar,affärer,flygplan(bara stunt plane och vaten plan) hus som man bor i. och en till sak=på vissa ställen finns det en cirkel med ett lås i mitten, där kan man köpa fordon Fast köp det till PS2 Redigerat 7 Juli 2007 av viko550
w4nkarN Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Tack köper det när jag har pengar efter GTA IV Redigerat 8 Juli 2007 av iron_maiden96
Cyper Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Det är helt j*vla fantastiskt dåligt på PSP. Bara massor av lagg och buggar. Finns dock endast till PSP och PS2.
Rekommendera inlägg