iPanda Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 finns det någo fler sätt att komma till liberty city än på det där uppdraget?
Northwest Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 det finns ett sätt men jag har aldrig lyckats,man ska göra nåt med jet packen tror jag <_<
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) här är en video hur man tar sig dit utan uppdraget. Redigerat 7 Juli 2007 av 55_66
KVAB Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Fungerar det då dator? Undrar hur fasen man kan komma på hur man gör sådär...
Cyper Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 finns det någo fler sätt att komma till liberty city än på det där uppdraget? Jo, ladda ner en modd gör det möjligt att spela San Andreas i Liberty City. Finns även till Vice City. Det är för övrigt helt onödigt att ta sig till Liberty City genom Bluehell. Marken är bara solid på få ställen, och det handlar bara om några gator.
TheCheater Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 jäkla coolt!!! det funka ju! tackar så mycket!
viko550 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 jäkla coolt!!! det funka ju! tackar så mycket! DU LJUGER. filmen e löng man måste ha gameshark och göra koden ultimate hight annars är det omöjligt för att jag har testat flera gånger. sen testade jag hos en kompis som har gameshark och då funkade det. det går att komme till första stället från ganton gym sen går det inte.när man försöker åka till libertycity så blir det loading plz wait och sen hamnar man på marken
TheCheater Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 jäkla coolt!!! det funka ju! tackar så mycket! men då ska man ju flyga högre! som det står i filmen!
viko550 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 jäkla coolt!!! det funka ju! tackar så mycket! asså e det svårt att förstå. här kommer en bild som kanske hjälper dighttp://i13.tinypic.com/67pmd93.jpg det är darför man inte kan använda jetpack på liberty city updraget och en till http://i15.tinypic.com/4pbxjkj.jpg dom röda områderna sjuker man på föresten dom som inte är nära dom röda områderna kan man åka till det finns fina ställen att åka till dom med gameshark kan åka till jisys club
Rekommendera inlägg