MORAD Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 nån som spelar ett roligt online spel nån som spelar?? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jag provade det förut men tyckte inte det var så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 har också spelat det förut. Men jag ledsnade rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Spelade det till lvl 25 titan men spelar sword of the new world istället bättre än wow imo och jag som spelat wow i 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 vad är sword of the new worlds hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 http://www.swordofthenewworld.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 SOTNW är väl rätt bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det är trots allt betan precis som last chaos är men jag gillar GE bättre man lvlar inte lika slött som på last chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Är SOTNW gratis? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Ja nu, under betan men sen kanske det blir p2p eller f2p inget säkert än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Spelade Last Chaos men tröttnade sen borde ni sluta skriva offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.