:Fuskaren: Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 så för några inte gillar Skåne så måste hela Stockholm vara rasister? när du säger det där så blir du själv en rasist... men till topic, några i min skola har väl blivit retade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Håller absolut med! Ni j*vla stockholmare tror ni e nått! j*vla skåne rasister! Hejja sverige friskt humör, skåne ligger utanför! :D :P Det har inte varit så på våran skola vad jag vet, då det i princip inte är några invandrare eller något på skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Håller absolut med! Ni j*vla stockholmare tror ni e nått! j*vla skåne rasister! Hejja sverige friskt humör, skåne ligger utanför! :D :P Det har inte varit så på våran skola vad jag vet, då det i princip inte är några invandrare eller något på skolan.. Den var ju bra =) Men ärligt talat får skåne ta ganska mycket skit ibland. (jag är stockholmare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majoora Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ja, men det är för att Skåne inte alltid tillhört Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.