Hoppa till innehåll

Wii


FreakyStyley
 Dela

Rekommendera inlägg

Beror nog mycket på vilken sorts spel man gillar. Men är du ute efter ngt nytt och lite annorlunda så föreslår jag att du ska köpa Wii. Föröverigt har de haft problem med Xbox 360 att dom går sönder efter ett tag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Beror nog mycket på vilken sorts spel man gillar. Men är du ute efter ngt nytt och lite annorlunda så föreslår jag att du ska köpa Wii. Föröverigt har de haft problem med Xbox 360 att dom går sönder efter ett tag.

 

Har aldrig hört om att Xbox 360 går sönder efter ett tag, men det kan säkert stämma. Wii går ju kanske inte sönder efter ett tag då utan gör istället så andra saker går sönder.

www.wiihaveaproblem.com Där kan du se alla saker som kan hända med denna onda konsol.

Och enligt FZ ska det komma en liknande Wii kontroll till 360, vilket gör att Wii inte kommer vara så unikt längre. Men som andra har sagt, det är nog vilka spel du vill ha som räknas.

 

"Men sen såg jag att man kunde byta in sin xbox och fem spel och få köpa ett wii för 999."

 

Var det en klassisk Xbox eller en 360?

 

Szellerie: Ja, den låter rätt högt men det tänker man oftast inte på medans man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1114276,00.html

 

 

"När Gamespot frågade sina läsare hur många av dem vars Xbox 360-konsoler slutat fungera svarade 44 procent av 50 000 personer att det hänt dem vid minst ett tillfälle.

På Gamespots redaktion har 8 av 26 Xbox-maskiner ”dött”.

Aftonbladet är inne på sin andra Xbox 360. Den första reparerades vid ett tillfälle. När den återigen slutade fungera ersattes den med en ny.

I Sverige har två års garanti gällt sedan Microsoft lanserade konsolen vintern 2005. Xbox 360 har sålts i 11,5 miljoner exemplar världen över."

 

 

Köp wii :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360.

Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Men lol. Skaffa gamla tv-spel, dom är MYCKET bättre än odm där Playstation 3, Xbox eller vad skroten nu kallas. Retro är riktiga grajor, inte nån blårocka eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kabby

Andledningar till att du ska köpa Wii:

Kontrollen, lol

Trauma Center - Second Opinion

Excite Truck

Zelda: Twilight Princess

Super Smash Bros. Brawl

Metroid Prime 3 Corruption

Super Mario Galaxy

NiGHTS - Journey of Dreams

Resident Evil 4 Wii Edition (om du inte redan har spelet det)

Resident Evil - The Umbrella Chronicles

Virtual Console

Man kan spela GC-spel på det (Metroid Prime ftw!)

Virtual Console

Virtual Console igen, lol

Ännu mer Virtual Console

 

Andledningar till att du inte ska köpa Wii:

Av någon andledning verkar höjdarspelen inte komma på ett bra tag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...