Kisskorven Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag spelade swords and sandals gladiator när jag vann över en gubbe så stog det game over, jag vet att spelet inte var slut för det stog att man skulle besegra 7 bossar och jag besegrade bara 2-3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) vet du varför det stog så jo för du måste köpa hela spelet för att möta alla bossarna. på internet får du bara pröva på demot och därför får du möta 2-3 Redigerat 7 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Välj charisma och stamina ni blir bäst då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 gå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 gå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det Wow vad coolt det måste jag pröva :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 gå in på google och sök på swords and sandals 2 full. då kommer en hemsida upp som heter arcade eller nåt klicka där då kan du spela hela utan att köpa det är gratis men vill d spara så måste du köpa det Kan du inte göra direktlänk istället, jag hittar inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Nepp kan inte sorry Jesper93 kanske kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Gå in på www.swordsandsandals.com och ladda ner hela spelet där :) Redigerat 1 Augusti 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.