Vomiteye Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag behövde lite omväxling från mitt main (41 nelf warrior), så jag gjorde en priest. Den är lvl 11 nu och jag måste fråga lite saker... Jag kollade på Thotbot.com på priests spells och då såg jag att de va massa spells på lvl 10 som jag inte har. Då såg jag också att de va quest till de "spellsen". och de verka som att man bara kunde få vissa spells beroende på vilken class man är.. och de är ju skitkonstigt :S tex "Symbol of hope" och "fear Ward", de verkar som att bar adranei kan få dem :S starshards verkar de som bara night elve skan få, snälla någon förklara detta för mig, jag är dwarf priest och jag vill inte att min priest ska va sämre pga rasen :S så kan någon förklara detta för mig. Nu har jag läst på lite mer, de är jättekonstigt, ed verkar som att priest är en special-class som beror på vilken race man är :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Fear Ward lär sig dwarf priests och gör så man blir immun mot fear ett visst antal minuter. Denna spell är grymt bra och skulle gärna vilja ha en dvärg präst bredvid mig hela tiden. Så jag skulle betta på att du inte valt den sämre rasen som att vara priest :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Oki va bra då :) när jag säger att jag vill va den bästa priest-rasen så menar jag den som dödar mobs snabbast alltså lvlar snabbast, de vikitgaste e att jag e bra i PvE :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Rasen med bäst priest racials är nog Draenei, som tyvärr är på alliance. :( Fear ward och hela-gruppen-mana regen som stackar med spellsurge enchanten - ja tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 om man inte har burning crusade är dwarf priest bäst, iaf i healing, UD kanske skulle vara lite bättre i PVP dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag ångrar att jag är Night elf jag vill vara Dwarf lätt coolaste rasen i hela spelet jag ångrar mig skit mycket. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag ångrar att jag är Night elf jag vill vara Dwarf lätt coolaste rasen i hela spelet jag ångrar mig skit mycket. :angry: Dvärg präst :lol: Nån gång måste bli den första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg