pokemontjej Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Hej jag undrar om någon kan tänka sig att låna ut sitt Ermelad spel under sommaren :huh: Snälla jag är under ett STORT behov av att låna ett ermelad spel under sommaren :o Snälla :unsure: Jag hoppas att jag fr ett svar och jag kan också själv låna ut några av mina spel. :rolleyes: Redigerat 7 Juli 2007 av pokemontjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Um...Varför är du i ett stort behov av ett Emerald? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Varför köper du inte en bara? Sen ser du inte direkt ut som en fjortonårig tjej på din bild.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 :P Varför köper du inte ett som Goldyc sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg