Gäst Totorio Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Hej behöver hjälp jag har en rund bild som jag vil ha som ava men den är svart runtomkring så jag undrar hur jag får den at vara osynlig så att det ser ut som min ava är rund när jag försöker blir bara bakgrunden vit Citera
Gäst Destiny Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Du väljer det när du gör en nytt dokument.. "Genomskinligt" eller "Transparent" .. Och sen gör du ett nytt lager och markerar en rund cirkel som du sen fyller i färg i. Citera
Gäst Totorio Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 funkar ju inte som denna tex blir ju vit bakgrund borde ju bli den här blå bakgrunds färgen fuska har Citera
Gäst Destiny Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Men lista ut vilken färg fuska har och sno heximal koden eller vad det nu heter -.- Citera
Gäst Totorio Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 ja men det är ju endå inte svatet på min fråga det kan ju bara bra att veta Citera
Lynott Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Fil > Nytt... > Bakgrundsinnehåll: Vit / Bakgrundsfärg / Genomskinlig. Detta är i CS... Bild... :) Redigerat 7 Juli 2007 av PreStep Citera
Gäst Totorio Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 ja det var exakt så jag gjorde och sen rita jag dit fyrkanten Citera
Lynott Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Hur ser bakgrunden ut för dig när du får upp bilden ? Citera
ChipZ Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 sparat i GIF? och genomskinlighet funkar bara i Firefox tror jag i IE blir det vitt Citera
Gäst UAP Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 spara i PNG sen kommer det upp en ruta och då väljer du den understa Citera
Gäst Totorio Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 spara i PNG sen kommer det upp en ruta och då väljer du den understa och ska testa det ok så här blev den i GIF och PNG fick till det råkade bara göra hela osynlig Citera
Lynott Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 Chip : Nej , det blir osynligt på IE också. Totorio : Bra, då har du lyckats antar jag? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.