Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Man ska till Jupiter Light Hosue.Det ligger på ön under.men för att komma in till den staden som är bakom stenar måste du åka genom en flod.Floden kommer från öst.Om du är på östra sidan ska du åka in i den andra floden uppifrån.sen kommer du till en stad.det finns 2 djinn där.I början av staden finns det en strand.men strunta i dne.gå till vänster.då kommer du till själva staden.om du går upp lite.sen höger så ser du massagräs.det finns typ ett hål i mitten.gör scoop.och så har du Venus djinnen Salt.sen ska du till en annan stad som du kommer att hitta lätt.där kan du inte heller göra så mycket.gå vidare uppåt till Jupiter Light Hosue.

Skrivet

ok.men det gör inget.för efter Jupiter Light House för man dem 4 gubbarna från Golden Sun 1.Och dem ahr typ 3-4 djinn var.så du kanske får 10 nya djinn på det.

Skrivet

ok.men det gör inget.för efter Jupiter Light House för man dem 4 gubbarna från Golden Sun 1.Och dem ahr typ 3-4 djinn var.så du kanske får 10 nya djinn på det.

men om jag har transfererat data så kommer jag få änu fler !

har du klarat jupiter ligthhouse ?

Silver Star du är en cooling ! :)

Skrivet

Jaa,jag har klarat jupiter Light House.Men nu har jag fastnat i början av Magam Rock.Jag vet itne hur jag får bort stenen i början.

Skrivet (redigerat)

Jaa,jag har klarat jupiter Light House.Men nu har jag fastnat i början av Magam Rock.Jag vet itne hur jag får bort stenen i början.

Stenen får du bort med lift inte för att jag vet vart man får den.

Vad ska jag göra där det står:

Holder of the star ...

Show the power of Anemos!

Redigerat av b
  • Skapa ny...