Ilovecheats Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Tack för hjälpen alla!nu vet jag svaret på min fråga:D Redigerat 12 Juli 2007 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palkia Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 den heter timecapsule, man använder den för att byta pokemon från gul,blå och röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 hur får man den? :meddum: nån som vet? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Palkia: nepp ej röd,blå och gul utan ruby saphire och emerald kan man byta med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Gameboy Colour Pokemon spel kan bara byta med Gameboy Colour Pokemon spel. Game Boy Advance Pokemon spel kan bara byta med Game Boy Advance Pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 10 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 men hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 men hur får man den? du kommer åka till en ö och aktivera dendet är inget man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Du måste hitta rubinen och saffiren, och ge den till Bill. Det är svårt att förklara var du får dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Tiita här för info Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 tack! :D jag vet vad det är för maskin nu,den har jag redan lagat:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg