Vitdom Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) tja, nu är det så att sen morgonens uppdatering till norton antivirus så har norton sagt att när jag kör Half-Life så strå det att den har upptäckt en trojan(se bifogad bild) Jag är helt säker på att det inte är något riktigt virus!!! Är det någon som vet hur jag kan fixa det här? det går inte spela..(bara om jag stänger av norton) :( Redigerat 8 Juli 2007 av Vitdom Citera
mashemoto Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) by virus-skydd. Skaffa kaspersky det har jag och jag har inte fått ett enda virus sen jag bytte. Det kan ju funka att köra half life för dig om du byter isf. Det kommer upp en liten ruta i ena hörnet på kaspersky där man kan välja mellan att ta "access" eller "Deny". jag vet inte om det kommer fungera men den som lever får se. Redigerat 8 Juli 2007 av Mashemoto Citera
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) det gör det med norton också.. vitdom, var har du installerat spelet? Redigerat 8 Juli 2007 av BloodRogue Citera
Vitdom Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2007 det gör det med norton också.. vitdom, var har du installerat spelet? Jag andvänder steam.. Citera
Dezen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Vitdom, samma för mig! Det har aldrig gjort så innan! Men sedan igår eftermiddag har den börjat! jag har installerat om steam 2 gånger, och det konstigaste är att man kan använda Dedicated server, men inte spelen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.