Hoppa till innehåll

Diamond Och Pearl


Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Glömde skriva att anledningen till att jag valde Pearl är att Diamond inte fanns i det lagret på den sidan vi beställde det ifrån. Så det fick bli Pearl. Som TheKingOfEvil skriver, är det kul att vara lite udda ibland, och ta den versionen som dom flesta inte har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thehammer, det är lika mycket skilnad som det är skilnad mellan Ruby och Sapphire.

Annan legend som man fångar, andra Pokémon som man kan hitta. För att göra ditt PokéDex komplett exempelvis, måste du ha båda versionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Man Måste Se Alla Pokemon I ha Annars Kan du Byta Via Wifi

Varför. Skriver. Du. Såhär. Det. Är. Jobbigt. Att. Läsa.

skillnaden mellan diamond/pearl är typ som ruby/sapphire, fast de som suger är att man måste se alla pokemonar i regionen innan man kan skicka över sina gamla:P så man måste typ se alla i regionen för att kunna få 100% fullt pokedex

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte varför jag skriver så jag har råkade började med det så kunde inte sluta ska försöka sluta Jag Måste bara se en till Det är Burmy's första Utveckling någon som vet någon tränare som har den ? Typ Som en Buske med nebb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

vadå kan inte sluta? -_- beroende av att skriva så eller? :o jag föreslår att du antingen "Skriver typ såhär."

eller "typ såhär" för att Se någon Skriva såhär är Ganska Jobbigt. vänta kan kolla det där är om burmy på google, 40 sec

 

http://www.serebii.net/pokedex-dp/412.shtml där står det var man kan fånga den

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...