TheKingOfEvil Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 mm... men jag ska ha Pearl iaf först tänkte jag ha Diamond, många tänker ha det så jag ändrade mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Glömde skriva att anledningen till att jag valde Pearl är att Diamond inte fanns i det lagret på den sidan vi beställde det ifrån. Så det fick bli Pearl. Som TheKingOfEvil skriver, är det kul att vara lite udda ibland, och ta den versionen som dom flesta inte har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Men ärligt talat, vad e det för skillnad mellan Pearl å Diamond ingen lr hur? Nu e jag inte pokemon expert men va jag vet så ska det inte va nån skillnad. Om det e nån skillnad så skulle jag vilja veta det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Visa Gillar Rosa Visa Gillar Blå Men Jag Har Andra Själ Oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Thehammer, det är lika mycket skilnad som det är skilnad mellan Ruby och Sapphire. Annan legend som man fångar, andra Pokémon som man kan hitta. För att göra ditt PokéDex komplett exempelvis, måste du ha båda versionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 hehe.. de e som vanligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Aha,då fattar jag, men det e ju lite synd att man måste ha båda spelen för att få en full pokedex :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Man Måste Se Alla Pokemon I ha Annars Kan du Byta Via Wifi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Man Måste Se Alla Pokemon I ha Annars Kan du Byta Via WifiVarför. Skriver. Du. Såhär. Det. Är. Jobbigt. Att. Läsa.skillnaden mellan diamond/pearl är typ som ruby/sapphire, fast de som suger är att man måste se alla pokemonar i regionen innan man kan skicka över sina gamla:P så man måste typ se alla i regionen för att kunna få 100% fullt pokedex Redigerat 1 Augusti 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jag vet inte varför jag skriver så jag har råkade började med det så kunde inte sluta ska försöka sluta Jag Måste bara se en till Det är Burmy's första Utveckling någon som vet någon tränare som har den ? Typ Som en Buske med nebb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) vadå kan inte sluta? -_- beroende av att skriva så eller? :o jag föreslår att du antingen "Skriver typ såhär." eller "typ såhär" för att Se någon Skriva såhär är Ganska Jobbigt. vänta kan kolla det där är om burmy på google, 40 sec http://www.serebii.net/pokedex-dp/412.shtml där står det var man kan fånga den Redigerat 1 Augusti 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg