bmth Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Hej nån som kan skicka ett par Hund namn :) När jag ska köpa en ny hund kommer jag inte på något, får typ sitta en halv timme innan det ploppar till i skallen :D Har bara 3 Hundar hitills och dem heter Leroy Laika Lady (aldrig tänkt på det förut men alla 3 börjar på "L" :cool: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Öhh, kanske Daisy, Whirly, Kiara, Layla, Jake, Nina (några namn kommer från hundar jag raderat XD ) Brukar ta namn från nån spel eller Manga/Anime figur eller nåt/nån annan jag tycker om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Nice :cool: , jag har många på G.. men sen när jag väl ska ropa det i micen glömmer jag ev det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Femman, eftersom min hund (IRL alltså...) heter så! Fast Fyran då, eftersom det är din fjärde hund. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Tuffer är ett namn som låter... tufft! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 fido såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Totte Molli :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucardo Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jycken heter min första hund, heh XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDonna Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Vincent :) Ett av de finaste namnen som jag vet :) Andra: Melvin Bix(Min hund heter det!) Elma Iris Agnes Molly Sia Amos Aros Hoppas jag var till någon hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
davve1111 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Viggo Vic Valdera :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Det är kul att ta namn från ett annat språk, jag har tre hundar som alla har namn på japanska. Inu (hund), Hana (blomma) och Kaze (vind). ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilian Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Charlie,Jess,SammyEliza,Jack,Casper,Serina och Ivy :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg