bmth Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Hej nån som kan skicka ett par Hund namn :) När jag ska köpa en ny hund kommer jag inte på något, får typ sitta en halv timme innan det ploppar till i skallen :D Har bara 3 Hundar hitills och dem heter Leroy Laika Lady (aldrig tänkt på det förut men alla 3 börjar på "L" :cool: )
d1g1t4l Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Öhh, kanske Daisy, Whirly, Kiara, Layla, Jake, Nina (några namn kommer från hundar jag raderat XD ) Brukar ta namn från nån spel eller Manga/Anime figur eller nåt/nån annan jag tycker om.
bmth Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Juli 2007 Nice :cool: , jag har många på G.. men sen när jag väl ska ropa det i micen glömmer jag ev det <_<
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 Femman, eftersom min hund (IRL alltså...) heter så! Fast Fyran då, eftersom det är din fjärde hund. =P
TheDonna Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Skrivet 27 Juli 2007 Vincent :) Ett av de finaste namnen som jag vet :) Andra: Melvin Bix(Min hund heter det!) Elma Iris Agnes Molly Sia Amos Aros Hoppas jag var till någon hjälp!
YoyoHedgehog Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Skrivet 31 Juli 2007 Det är kul att ta namn från ett annat språk, jag har tre hundar som alla har namn på japanska. Inu (hund), Hana (blomma) och Kaze (vind). ;P
Lilian Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Charlie,Jess,SammyEliza,Jack,Casper,Serina och Ivy :P
Rekommendera inlägg