Gäst jesper93 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) hej jag har precis kommit till ett uppdrag som heter vertikal bird hur klarar man av det uppdraget och hur styr man en hydra för jag har nämligen gta sanandreas på xbox och då undrar jag hur man klarar av det uppdraget nån som vet tacksam för hjälp:) :cool: :cool: ;) :rambo: ps när jag kommit så långt att man ska skjuta ner hydrarna som följer efter mig det är då det är as svårt :evil: Redigerat 9 Juli 2007 av jesper93
Northwest Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Skrivet 10 Juli 2007 på ps2 trycker man fram den högra spaken,så börjar den åka skitfort framåt,sen trycker man bak den så hamnar den i hovrings läge.det kanske är nåt liknande på Xbox.
TheCheater Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Skrivet 12 Juli 2007 på ps2 trycker man fram den högra spaken,så börjar den åka skitfort framåt,sen trycker man bak den så hamnar den i hovrings läge.det kanske är nåt liknande på Xbox. ja så är det, landnings-ställen får du ut genom att trycka ner högerspaken!
Rekommendera inlägg