EmsyGames Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 all henry potta suger framförallt spelen. sen håller grafiken n64-klass oO fast har inte spelat det så kan inte egentligen bedöma xD Jag tycker att du har jättefel! Harry Potter är jätteroligt och världskänt, om du tycker att det suger så får du hålla det för dig själv! Vi som tycker om det vill inte höra dina negativa tankar om Harry Potter! Sånna som du drar ner på all stämning! Sluta hacka på sådant du inte tycker om och låt OSS njuta av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 all henry potta suger framförallt spelen. sen håller grafiken n64-klass oO fast har inte spelat det så kan inte egentligen bedöma xD Jag tycker att du har jättefel! Harry Potter är jätteroligt och världskänt, om du tycker att det suger så får du hålla det för dig själv! Vi som tycker om det vill inte höra dina negativa tankar om Harry Potter! Sånna som du drar ner på all stämning! Sluta hacka på sådant du inte tycker om och låt OSS njuta av det! Ehrm.. Det här är ju faktist en tråd där man får säga vad man tycker, så hon har all rätt i världen att säga så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 all henry potta suger framförallt spelen. sen håller grafiken n64-klass oO fast har inte spelat det så kan inte egentligen bedöma xD Jag tycker att du har jättefel! Harry Potter är jätteroligt och världskänt, om du tycker att det suger så får du hålla det för dig själv! Vi som tycker om det vill inte höra dina negativa tankar om Harry Potter! Sånna som du drar ner på all stämning! Sluta hacka på sådant du inte tycker om och låt OSS njuta av det! Lol. Tråden är ju till för att man ska säga vad man tycker. >_> Personligen tycker jag samma sak som szellerie. Harry potter-spel är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 all henry potta suger framförallt spelen. sen håller grafiken n64-klass oO fast har inte spelat det så kan inte egentligen bedöma xD Jag tycker att du har jättefel! Harry Potter är jätteroligt och världskänt, om du tycker att det suger så får du hålla det för dig själv! Vi som tycker om det vill inte höra dina negativa tankar om Harry Potter! Sånna som du drar ner på all stämning! Sluta hacka på sådant du inte tycker om och låt OSS njuta av det! Lol. Tråden är ju till för att man ska säga vad man tycker. >_> Personligen tycker jag samma sak som szellerie. Harry potter-spel är inte bra. Jag tycker filmerna och böckerna är bra,men inte spelen.Fast har ju inte spelat men dom tidigare spelen är tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 5/10 tycker det inte ar so bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Har spelat harry potter 3 suger jag fastnar på något ställe hela tiden jag tror att harry potter 5 är lika tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 all henry potta suger framförallt spelen. sen håller grafiken n64-klass oO fast har inte spelat det så kan inte egentligen bedöma xD Kanske bättre grafik men det är inte kul ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 jag tycker 0/10 det suger :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Läs en av böckerna! 100 gånger mer nöje.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Läs en av böckerna! 100 gånger mer nöje..Ja verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.