Hoppa till innehåll

Action Replay Ds

Gäst onix8

Rekommendera inlägg

Gäst onix8

jag har action replay ds v1.53 men med jag kollar på fusken på codejunkies.com så finns inte alla där men jag vet att man kan lägga till fusk också men jag hittar inte fusk till v1.53 bara till v1.52 och då funkar det inte så jag kan inte lägga in koder så jag kan fånga darkri ock få alla poketch men jag kan ta ganska många koder ändå t.ex 999 master ball 999 rear candy

Men i alla fall vet nån var jag kan få koder med v1.53 ifrån :( :(

jag skulle ändra inlägget men jag råka trycka citera vad betyder det

Redigerat av onix8
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

eller så skiter du i att fuska på pokemon diamond för att det är jävligt lågt att fuska på ett spel där vissa andra har tränat sina pokemonar hårt och så fuskar du till dig dem?-_-

tror inte att det finns några AR koder till 1.53

och du förresten om man fuskar till sig allt det där så kanske man blir bannad från wifi ( har jag hört iaf, vet ej om det är sant )

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst JohanFoppa

jag seedar för jag tycker det är kul + att det inte är mina crooks, jag är inte clan ledaren

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

på internet -_- skulle inte föreslå att använda AR på pokemon diamond, har hört att man kan bli bannad från wifi och att dem tar bort sina hackade pokemonar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

men när man kopplar upp sig mot wifi så scannar dem pokemonarna och ser om dem är normala, är dem inte normala kommer du inte ut på internet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...