Gäst onix8 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) jag har action replay ds v1.53 men med jag kollar på fusken på codejunkies.com så finns inte alla där men jag vet att man kan lägga till fusk också men jag hittar inte fusk till v1.53 bara till v1.52 och då funkar det inte så jag kan inte lägga in koder så jag kan fånga darkri ock få alla poketch men jag kan ta ganska många koder ändå t.ex 999 master ball 999 rear candy Men i alla fall vet nån var jag kan få koder med v1.53 ifrån :( :( jag skulle ändra inlägget men jag råka trycka citera vad betyder det Redigerat 10 Juli 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 nej men jag tror att man kan söka på www.google.se där söker du på hemsidor sen på ar:et hoppas du fattar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) eller så skiter du i att fuska på pokemon diamond för att det är jävligt lågt att fuska på ett spel där vissa andra har tränat sina pokemonar hårt och så fuskar du till dig dem?-_- tror inte att det finns några AR koder till 1.53 och du förresten om man fuskar till sig allt det där så kanske man blir bannad från wifi ( har jag hört iaf, vet ej om det är sant ) Redigerat 10 Juli 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 okej :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Det är oxå jävligt lågt att seeda folk utan anledning på Acww, så du och dina Crooks kan dra åt hel****. Redigerat 30 Juli 2007 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) jag seedar för jag tycker det är kul + att det inte är mina crooks, jag är inte clan ledaren Redigerat 30 Juli 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 jag undrar bara vad köpte ni era action replay DS nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 på internet -_- skulle inte föreslå att använda AR på pokemon diamond, har hört att man kan bli bannad från wifi och att dem tar bort sina hackade pokemonar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag tror nog inte att de misstänker nåt om man inte har AR:n inne i sitt DS. Annars, hur stor är chansen att man blir bannad, jag tror nog att det är ganska liten. Eller är det bara ett rykte för att skrämma bort fuskare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 men när man kopplar upp sig mot wifi så scannar dem pokemonarna och ser om dem är normala, är dem inte normala kommer du inte ut på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Vad är normal för de då 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 normal = allt stämmer med en pokemon du fångat i de vilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg