Gäst Bisuta Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Har någon ett bra tips på hur man kan få snabba pengar på RS? Är lvl 40.. Just nu säljer jag cowhides, det går ganska bra men det måste finnas något bättre sätt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Säljer du i shop eller till andra spelare? Ja...iallafall så tycker jag att smithing är det bästa sättet.Får rätt så mycket pengar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Säljer till andra spelare såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 skulle du inte köpa min gubbe för 10mil och nu ber du om noob tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 skulle du inte köpa min gubbe för 10mil och nu ber du om noob tips? Skulle inte du sluta på fuska? och du stannar här :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 skulle du inte köpa min gubbe för 10mil och nu ber du om noob tips? Jag har aldrig sagt att jag egentligen ska köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Vore ju bra att veta vad du har i skills. Till exempel Runecrafting kan löna sig om du har högt i den. Om du har högt i fishing kan även det löna sig. Vad har du i skills? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Woodcutting pröva det man blir rik på yew, Salzalada vad heter du på RS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Nja, har faktist inga höga skills, har bara tränat str, def och atk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Nja, har faktist inga höga skills, har bara tränat str, def och atk.. Då får du hitta en skill som du gillar. (: Prova Runecrafting, Fletching (Om du är member), mining, och fishing. Det är på de skillsen man tjänar pengar. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 jag har 53 smithing.och jag gör steel pl8 bodys och high alch dom får 1,2k för varje Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvilDeb Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) går väll inte att få snabba pengar me låga lvlar..? om det ska gå fort ska man va member. annars brukare finnas tips på hemsidor...sök å leta på google. Redigerat 15 Juli 2007 av EvilDeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg