Ankdamm Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Merchanta 1mil på 10 sek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 det bästa är att du ska träna i mining lvl och smithing lvl du kommer bli rik jag fick minning lvl 30 på 3 dagar och smithing lvl 23 på 4 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 nu har jag smithing lvl 26 snart 27 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Member är det enda sättet (om man inte har tur inom merchanting) at bli väldigt rik på snabbt. Fletching borde ju vara ett av de lättaste och snabbaste sätten att tjäna pengar på. Rune crafting är inte heller dumt. Men drygt att träna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Sälj Cowhides och Coal. Det är nog de bästa sätten som Free player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag har 53 smithing.och jag gör steel pl8 bodys och high alch dom får 1,2k för varjeHerregud, de verkar nte som att vissa tänker ? :o Smithing är egentligen helt oanvändbart för man tjänar ändå mer på att sälja bar:sen/ore:sen än att smida saker och sen sälja... Till en steel pl8behöver du 5 steel bars, om du säljer dom för 500-600 ea vilket dom är värda så tjänar du 2,5k - 3k. Om du smider en steel pl8 tjänar du bara runt 1k, tänk på att nature runes kostar också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag har 53 smithing.och jag gör steel pl8 bodys och high alch dom får 1,2k för varjeHerregud, de verkar nte som att vissa tänker ? :o Smithing är egentligen helt oanvändbart för man tjänar ändå mer på att sälja bar:sen/ore:sen än att smida saker och sen sälja... Till en steel pl8behöver du 5 steel bars, om du säljer dom för 500-600 ea vilket dom är värda så tjänar du 2,5k - 3k. Om du smider en steel pl8 tjänar du bara runt 1k, tänk på att nature runes kostar också... Men att alcha pl8 tränar du mycket magic med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Har någon ett bra tips på hur man kan få snabba pengar på RS? Är lvl 40.. Just nu säljer jag cowhides, det går ganska bra men det måste finnas något bättre sätt också. Är du member? Isåfall träna upp din fletching och mage och fletcha yew longs som du sedan high alchar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg