Sugerbabe5 Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Skrivet 10 Juli 2007 Hej! Jag håller på att bygga mitt typ dröm hus i the sims och jag har koder till hur jag sak vrida saker 45 grader men den funkar inte . <_< Kan int nån här hjälpa mej att fatta hur man sak använda den eller ens om jag har rätt kod?? :huh: Pllllzzzzzz Svara snabbt!! :) Citera
Shaitan Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Skrivet 10 Juli 2007 Om det är ettan så går det inte vrida saker i fyrtiofem grader, bara nittio. Citera
garkan Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) Försök att söka igenom google eller någon slags Sims Support . Offline : Denna tråd ska ligga i sims forumet , inte pc <_< EDIT : Shaitan .. Han gjorde ett fusk , det är meningen att det ska FUNKA .. kanske därför det kallas fusk <_< Redigerat 10 Juli 2007 av ashtern Citera
Gäst data-typen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Skrivet 11 Juli 2007 jag har hört att det kan vara svårt att få dem i 45 grader Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.