Gäst bönan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Kasslerbanan Kasslerlåda Liblibliåaa Du är en tant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Hur skoj är det att köra med bottar på en skala från ett till tio? 1 Jaja men han får välja själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 asså <_< d e så här: BOTAR: VISSA KAN FAKTISKT GILLA ATT KÖ ME BOTAR, man e ingen fjant eller loser om man kör me dom <_< Fuska På CS: GÖR INTE D! Om man gör d och du blir bannad, måste du köpa ny cs (du måste ha ny cd-key) för att kunna kö igen.. din gamla cd-key blir bannad från VARJE Server FÖR EVIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Kasslerbanan Kasslerlåda Liblibliåaa Du är en tant och du är precis samma person som bikboy och Disco men det kan vi ta en annan dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Håll er till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hur skaffar man sej cs?? det e counter strike va? hur skaffar man sej den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej jag har cs jag har inga fubb man jag vet hur man kan få. man kan T.e.x gå in på www.playahed.com jag tror man kan få aimbot och wallhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Så patetiskt vad är det för mening med att fuska på ett spel som inte är till för att fuskas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Gå in här! Där kan mann fixa cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (Kassler @ 03/03-2004 16:31:23) Kasslerbanan Kasslerlåda Liblibliåaa Du är en tant och du är precis samma person som bikboy och Disco men det kan vi ta en annan dag vad menar du med att dom är samma person :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag fuskar alltid på cs tex jag blir osynlig och jag kör över inter net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.