Dashki Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) hej! jag har ett litet problem med wii shop kanalen. jag har anslutit mitt wii till internet via trådlöst nätverk och så har jag testat anslutningen och uppdaterat massa saker på mitt wii. så långt har det gått bra. men efter det när jag ska gå in på wii shop channel så står det att den anluter till shop kanalen. jag väntade typ i 3.5 timmar men den kom aldrig in ändå :blink: . jag har accepterat avtalet och allting men nu går det inte att komma in. snälla kan ingen hjälpa mig! vore tacksam att få svar rätt snart. plz! kan ingen hjälpa mig och fattar hur det funkar? :unsure: p.s har testat om det funkar å kolla vädret med forecast kanalen och det funkade Redigerat 10 Juli 2007 av Dashki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 wii shop channel är cp rätt ofta för mig när min anslutning är dålig. pröva flytta dig så nära routern du kan och testa då. funkar det så är det avståndet som är för långt bort. funkardet inte så ring bergsala eller nåt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.