ansj Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) Jag behöver hjälp med fusken dom funkar ju inte på No One Lives Forever 2 även om jag skriver in dom. HJälp mej någon!!!! //ansj Redigerat 10 Juli 2007 av ansj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 ... Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 10 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 :( No one Lives Forever 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille12 Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 fins det Lost Planet - Extreme Condition Full Trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 10 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Va?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 fins det Lost Planet - Extreme Condition Full Trainer Du ansj .. du måste skriva in en sak innan du kan spela med fusk ..Jag kom inte heller på det .. googla lite så kanske hittar du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Tack för rådet men det funkade när jag testade. Jag skriver ganska snabbt och måste ha skrivit fel. :P Jo det här fusket poltergeist gör så att man kan se spöken inte bli osynlig. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Säker på att du har gjort allt rätt? Annars finns det fusk som kanske är påhittade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Jag är säker jag skrev in poltergeist och sen så står det längst ned "Ghost Mode" :student: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.