mashemoto Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Går det att se vilket datum man kan byta användarnamn nästa gång eller måste man komma i håg det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Har jag fel när jag sejer att det är på ens födelsedag? Har för mig att jag läst det nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Oh f*n oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 när det precis gått ett år så får man väl byta? annars kan man ju byta dagen innan sin födelsedag och sedan igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 du kan kolla bland alla namn-bytten, borde stå nånstans där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Går du till medlemslistan så finns det en knapp som leder hit... http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Profile&CODE=98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Yeah, om 8 dagar får jag äntligen byta namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.