Shockwave Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag gillar inte regel §1.11 :angry: kan man inte ta bort den :( bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 nej! Det är ju den viktigaste regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 varför gillar du inte den reglen? det är ju bra att folk inte skriver onödigt dumma saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Min teori till varför du vill att denna regel ska bort, du vill inte att denna tråd blir låst. :o Vet du vad §.1.11 står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Ja vet. Paragraf 1 nr 11. Eller skriva Onödiga/dumma inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Men jag frågade inte dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Ni är lite väl petiga på den ibland tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det var väl bara för att du fick en varning av §1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 nä jag fick ingen varning på grund av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.