limmie Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Tror det kommer hetta kingdom hearts 3 keyblade war Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Då är vi 2 :P De har varit diskusioner om de här i forumet också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 en kompis nere där i japan skrev det till mig på msn.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 fräckt.... vad har han/hon för MSN??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 sry får int säga den tror jag.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 :( de va synn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KHlove32 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 jag läste på en kh-sida på nätet att det nya spelet inte skulle heta Kingdom Hearts III, utan att Square Enix skulle börja på en ny serie om heartless och så...stod så i ett antal intervjuer...sjukt, inte sant? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Tror det kommer hetta kingdom hearts 3 keyblade warnär det tredje kommer vill jag att man ska kunna ha riku med i teamet annars blir jag arg han e skit bra men det e ju klart man behöver ju inte han för att va bra:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Tror det kommer hetta kingdom hearts 3 keyblade war Kingdom Hearts 3 kommer inte heta Kingdom Hearts 3....... Okeej, de där lät lite sjukt..^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Eftersom detta kommer att vara en side story... nästa KH spel altså, så kommer det vara antingen till PSP eller nintendo DS! Precis som Chain of memories var till gameboy! Kingdom hearts III däremot kommer säkert till PS3. Just det, Kichimoto (stavning) sa det med hand hållen konsoll själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg