Micke Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag har hört från en kompis att han hade sett HÄR på fuska att när man klarat hela GTA 3 (hidden package, uppdrag, killfrenzys och sånt) så kommer man till ett helt nytt ställe! Är det sant5 är det nån som har klart så långt eller???? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Förmodeligen inte...Jag har klarat så långt men inte märkt ett spår utav vad du säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag skulle gärna vilja se dett inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) Jag har också läst det på några andra fusk sidor att om man får alla hidden pa aja bla,bla,bla så får man en till ö eller nåt med 5 nya bilar på har jag för mig..men jag vet inte om det är sant.. :blink: Redigerat 2 Mars 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 man kan ju hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Kan det vara fusk kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Förmodeligen inte...Jag har klarat så långt men inte märkt ett spår utav vad du säger.. Så du har klarat all uppdrag och hittat alla hiddenpackage klarat alla killfrenzy och sånt.Själv trorjag inte på det men det skulle va fräckt om det hände! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag skulle gärna vilja se dett inlägget Jag med! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 annars kan man ladda ner banor från gtasajten.com :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) just det man kan ladda ner banor från gtamods.com det är deras nya sdia och där kan man ladda enr nya bilar skins banor och mycket mer, och plus sidan är på svenska och det är ju xtra grymt Redigerat 6 Mars 2004 av Unirator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) häftigt måste testa de nya grejorna imorrn när jag kommer hem Redigerat 6 Mars 2004 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.