Xats Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 jag har lyckats koppla mitt Wii till datorn genom en kabel som tar AV & gör till en S-Video som många datorer har, ända problemet är att när jag går in på "TV" på det programmet så får jag bara ljud ingen bild :( och den där gula AV-ingången i datorn är nog för att skicka ut signaler till TV, inte ta emot men det kanske funkar som det ändå.märkte..nyssmen nån som vet ett funkande pogram??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 det som jag använde hette Power Cinema, det kostar pengar men jag fick med det när jag köpte datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Någon som vet om Geforce 7300 GS är S-video-input kompatibelt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 detta är typ andra gången denna tråden blir bumpad.. men kolla om grafikkortet har en S-video ingång, om den har det borde det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 detta är typ andra gången denna tråden blir bumpad.. men kolla om grafikkortet har en S-video ingång, om den har det borde det funka Jag är osäker om det är ut eller ingång på den så därför frågar jag om någon verkligen vet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jo dom ser ju likadana ut, det är förmodligen en utgång men det kanske funkar som en ingång också, du får prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jo dom ser ju likadana ut, det är förmodligen en utgång men det kanske funkar som en ingång också, du får provaSka vänt lite.Måste pluga ut gc:t i sånna fall :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.