Gäst sacha Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 hej vilken jönnssonligan film tycker ni är bäst .jag tycker om den när dom är i polen .har ni sett den?? B) Citera
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år Citera
Gäst sacha Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år i mallorca säger dom så här med hes röst "näppeligen" och "har katten pissat på skåpet" Citera
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker om när dom är på opera lr vad det nu var! Kom inte ihåg vad filmen hette! Citera
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Jönssonligan och den svarta diamanten är bra! Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år Jönsonligan på mallorca är bäst :P Citera
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 ingen jönsson ligan är särskilt bra... Citera
Backspace Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Om jag ska vara allvarlig så tycker jag faktiskt ingen är bra men ibland kan vissa såna filmer vara roliga! ;) Citera
Gäst sacha Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Om jag ska vara allvarlig så tycker jag faktiskt ingen är bra men ibland kan vissa såna filmer vara roliga! ;) :lol: :lol: :D vålulle :lol: hahahahahahahah Citera
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 lilla jönssonligan på kollo är den bästa jönsson liga film Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.