Gäst sacha Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 hej vilken jönnssonligan film tycker ni är bäst .jag tycker om den när dom är i polen .har ni sett den?? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år i mallorca säger dom så här med hes röst "näppeligen" och "har katten pissat på skåpet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker om när dom är på opera lr vad det nu var! Kom inte ihåg vad filmen hette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jönssonligan och den svarta diamanten är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det var en lätt jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag vet iten riktigt vilken du menar.Min e Jössonligan på Mallorca.Men den nya som kommer på bio e säkert bra.då e dem typ 8-9 år Jönsonligan på mallorca är bäst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hur f*n kör johannsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ingen jönsson ligan är särskilt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Om jag ska vara allvarlig så tycker jag faktiskt ingen är bra men ibland kan vissa såna filmer vara roliga! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Om jag ska vara allvarlig så tycker jag faktiskt ingen är bra men ibland kan vissa såna filmer vara roliga! ;) :lol: :lol: :D vålulle :lol: hahahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 lilla jönssonligan på kollo är den bästa jönsson liga film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.