Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Din polare verkar ju rätt vrickad alltså... <.< om du nu lyssnar på punk, klär dig som en punkare och är en punkare kan man ju inte vara en wannabe.

Men det brur ju på också tycker jag, jag skulle beskriva en wannabe som en person som vill vara något annat men blir aldrig så, alltså att vilja vara eller att helt enkelt vara eller bli en tex punkare nu då.

Om man nu är en punkare så går man väl och köper/beställer de kläder man vill ha sen är det klartt

det är ju inte så att man springer runt ett tag: f*n vad jag skulle vilja bli punkare, eller: snart är ju jag punkare, eller: Jag ska nog bli punkare.

Jag menar det betyder ju mer än att bara gå runt på stan, man ska ju trivas med det, tycker antagligen om musiken, och gillar att klä sig så.

Avskyr sånna personer som klär sig speciellt bara för uppmärksamhetens skull och inte för att dom är punkare.

Själv lyssnar jag på hårdare metal och som om jag skulle berätta för folk "Jag är en metaller" så går jag i tofflor mysbyxor och en t-shirt.

det är väl något annat wannabees också brukar göra, att "berätta det för alla".

precis som många andra i det här forumet så avskyr jag folk som skryter med sin stil.

Redigerat av MursCruento

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...