Ryuu Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Skrivet 12 Juli 2007 Jag är på Chapter 10 (Ninja Gaiden) men jag behöver en nyckel eller nått för att öppna dörren som ligger i det rummet efter "Hall of Balance", nån som vet hur? :unsure: (rummet heter typ nåt "passage". Är helt galen i Ninja Gaiden och vill inte fastna! "Hjälp MIG!"
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Skrivet 13 Juli 2007 Jag är på Chapter 10 (Ninja Gaiden) men jag behöver en nyckel eller nått för att öppna dörren som ligger i det rummet efter "Hall of Balance", nån som vet hur? :unsure: (rummet heter typ nåt "passage". Är helt galen i Ninja Gaiden och vill inte fastna! "Hjälp MIG!" Jag minns inte riktigt. Vad heter kapitlet och hur ser omgivningen ut?
Ryuu Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) The Aquaduct. Det är efter man har kraschat tåget. Man är nere i en kloak och möter tex "elektriska ormar" och några typ aliens med vassa klor och sånt. Dom vanliga väggarna är gråa och dom väggarna utanför "Hall of balance" (där man sparar) är guldgula/gula Redigerat 13 Juli 2007 av Ryu Hayabusa the Ninja
Fruktnystan Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 Om jag minns rätt (kanske) så ska man springa upp för en stor staty och sedan slå ner i marken från toppen. Eller är det fel rum?
GutenLOL Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Skrivet 26 Juli 2007 Jag tyckte det oxo var skitjobbigt. Jag minns inte mycket av när jag spelade, men jag fixade en guide. http://www.gamefaqs.com/console/xbox/file/561532/39210
Rekommendera inlägg