ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Jag tycker det ska finnas ett subforum för halo och halo 2 vad tycker ni? och ska jag skriva PM till admin om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Det skrivs inte så mycket om halo Men när halo 3 kommer skrivs det nog mer om halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) Jag tycker att det står mycket om halo :EDIT jag skrev till Admin han skulle kolla i slutet av augusti om det skrevs mycket om halo! :cool: Redigerat 13 Juli 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Det fanns väl tidigare men togs bort för att det skrevs för lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Okej det visste jag inte och admin sa inget om det när jag PM:ade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jo, det fanns när Halo 2 skulle komma ut, men det är mycket mindre prat nu när 3an ska komma än när tvåan kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 dät är väl inte så där jätte mycke prat om halo spelen....även om det är en av dom bästa spelen som någonsin har gjorts.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tre60 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 kan man inte göra en "halo" bara? där alla spelen ingår? halo, halo 2 och halo 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 kan man inte göra en "halo" bara? där alla spelen ingår? halo, halo 2 och halo 3? Det är ju klart att man gör det. Hade det funnits t.ex. ett forum för varje pokemon spel hade det blivit 13 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg