timjuhlin Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hej! Jag hoppas att kunna få hjälp med hur jag ska kunna få köpa en motorcykel!? Det går jätte bra i spelet och så. Har 3 hus mellan 100.000-700.000, 22 bilar och tycker att det börjar bli lite små tråkigt att glida runt =P Men det går inte att komma in :blink: tycker att jag har köpt bilar på massa olika ställen och jag undrar om det är någon som vet hur många bilaffärer det är? Och vart dom ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camaro Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Tjena!! Du måste hittat alla bilaffärer och sedan så kan du köpa motorcyklar. bilaffärerna ligger över hela ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Skulle faktist tänka mig att du skulle googla på bilder eller på någon annan sökmotor.då kanske du kan hitta en bild över hela ön där bilhandlarna är utplaserade.så gjorde jag i NFS serien ^^.Det borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Grymt dålig lösning i spelet hur man skaffar motorcyklar må jag säga, har själv Test Drive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.