Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Hur ska jag fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Kopiera filerna till ett annat ställe medans du har eluminatorn igång. Vad har du för eluminator, föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 har en sega emulator som det inte heller sparas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Sådana filer brukar sparas som dolda. För att se dolda filer gör du följande: Tryck Verktyg > Mappalternativ. Klicka på fliken "Visning" och tryck i den runta knappen där det står "Visa dolda filer och mappar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Ok nu tänkte jag ladda ner ett annat spel till nintendo ds när jag laddat ner det (med azureus) så packar jag upp det med winrar sen så när jag dubbelklickar på den så står det att det är ett okänt program ( .nds) så hur ska jag göra? Redigerat 25 Juli 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 öppna den med emulatorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) ja men det stod att man fick med en ds-emulator(sökte lite på google)annares kan du väl ge mig en bra länk till en nintendo ds emulator Redigerat 25 Juli 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Det var inget :P Redigerat 26 Juli 2007 av Michaelabc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vapp Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 ja men det stod att man fick med en ds-emulator(sökte lite på google)annares kan du väl ge mig en bra länk till en nintendo ds emulatorJust nu finns inga bra nds emulatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 rätta mig om jag har fel men det är väl förbjudet att snacka om sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) Finns det någon som funkar?(emulator) Redigerat 27 Juli 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 rätta mig om jag har fel men det är väl förbjudet att snacka om sånt....nej. emulatorer är inte på nåt sätt olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.