Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Om jag vill söka spelare till min klan i BF2-forumet här på fuska.se, räknas det som reklam då? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Det borde det nog inte göra, jag har sätt många trådar där dom söker cs-spelare till claner om jag inte minns fel, men BF2 är ju en annan sak.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 okej. Men jag vill helst inte bli varnad så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) kolla om den finns cs-trådar där dom söker spelare till claner då är det rätt säkert att du inte blir varnad EDIT: sökte & hittade flera, här e en länk Redigerat 13 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 okej. Då tar jag och gör en själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.