YoyoHedgehog Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Jo, jag och min syster har varsitt ACWW. Och min figur känner bara min systers figur så om ett djur flyttar från min stad kommer den alltid till min systers stad. Men ett djur gillar varken jag eller min syster så hon flyttar bara fram och tillbaka från våra städer!!! kan man bli av med henne!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 vaa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 förstör för det djuret så flytar den men kanse fram och tillbaks <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDonna Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det är ingenting du kan göra åt. Men om djurett kommer till din systers stad kan ju du alltid åka dit och prata med djuret? Då har du kanske en chans att få djuret att komma tillbaka. Detta funkar för mig, men det är kanske olika från djur till djur. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Men vi båda hatar djuret, vi vill döda henne. ^^'''' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg