Filosofen Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Ja, vilka pokemon ska man fånga i början och satsa på? Har börjat som Torchic. Svara fort, please! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 ja du, börja med att fånga en sån där hund man räddar professorn från och fånga en fågel lr nått. borde duga ett par lvlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Fånga en sån där Wurmple så den blir en Beautyfly senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) ja du, börja med att fånga en sån där hund man räddar professorn från och fånga en fågel lr nått. borde duga ett par lvlar Om du menar Zigzagoon eller Pochyena(stavning?)?Dom är inge bra.Fånga en Shromish (stavning?).Dom är bra.Dom finns i Petalburg Woods. Redigerat 14 Juli 2007 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Fånga 5 Zigzagoon till din startpokemon, dom fixar massa grymma items :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Fånga 5 Zigzagoon till din startpokemon, dom fixar massa grymma items :cool: Det är bara onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 jag kan skriva upp några du kan ha: [Namn]----------------[Typ]---------------[Plats] 1. Torchic Fire Starter 2. Pochyenna Dark Alla routes 3. Shroomish Grass Petalburg Woods 4. Taillow Flying Route 116 5. Lotad Water Route 102 6. Aron Steel/Rock Granite Cave Allihop har bra utvecklingar, särskilt Aron och Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Så tycker allihop nu att jag ska ha dom pokemons som Eric_H skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Shroomish, som DZ och E_H skrev. Den ska man ha i hela spelet. Han blir Breelom i lvl 25. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Shroomish, som DZ och E_H skrev. Den ska man ha i hela spelet. Han blir Breelom i lvl 25. näpp lv. 23 :P :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag brukar köra med Mudkip, Shroomish och en fågel, tex Tailow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Ok, jag håller på att levla min Blaziken (lvl 37) och Taillow, lvl 11-15 nånting. Också har jag Lombre i lvl 20 eller nåt som ska bli en Ludicolo (måste ju ha vattenstenen senare dock..) Ska jag levla min Poochyena till Mightyena också? Och ska jag fånga Aron och levla den med? Redigerat 15 Juli 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg