Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 ja du, börja med att fånga en sån där hund man räddar professorn från och fånga en fågel lr nått. borde duga ett par lvlar pochyena har en utveckling ya know, zigzagoon också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Men vilka 5 andra pokemon än min starter (Blaziken) ska jag ha då för att klara mig? Svara fort please, uppskattar om ni ger svar på min fråga ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jag la upp några jag tycker är bra, på förra sidan. Jag brukade köra med det teamet på emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 men ere bra team som håller i slutet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Vad du än gör sluta träna Poochyena!Jag har den i shiny.Den kan inte lära sig så bra attacker.Fånga en Chinchou i stället.Dem är bra mot Wallace och Glacia i E4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ok men vad ska jag fånga nu? Har Blaziken lvl 41, Lombre lvl 30 snart, Shroomish lvl 18 (ska bli Breloom) Jag har redan fångat Ralts på lvl 4 och ska jag satsa på Gardevoir? PS: Har fångat Trapinch.. ska jag köra på Flygon också ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Ok men vad ska jag fånga nu? Har Blaziken lvl 41, Lombre lvl 30 snart, Shroomish lvl 18 (ska bli Breloom) Jag har redan fångat Ralts på lvl 4 och ska jag satsa på Gardevoir? PS: Har fångat Trapinch.. ska jag köra på Flygon också ?? Flygon är bra.Men Ralts skulle du fångat i början.Du kan ta Spoink i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Ok, men jag har nu Blaziken lvl 49 typ, Kirlia lvl 25, Lombre lvl 32, Breloom lvl 31, och man kan fånga Rayquaza innan Elite Four har jag läst? Om jag levlar endast dom här pokemonen, tror ni jag har en chans att klara E4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Då får du nog lära Rayquaza Crunch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Det är lugnt nu grabbar, klarade E4 lätt med Blaziken, Gardevoir och Rayquaza. Nu tränar jag min Metang till Metagross. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Oki,Jag trodde det inte det skulle bli så lätt för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg