Hoppa till innehåll

Steam Account!

Rekommendera inlägg

Mitt steam acc var stulet 5 dar sen och kan inte få tillbaks den eftersom han som snodde den bytte epost adress på inställningar så dom inte kan skicka min "vertification code",så pleeaase kan jag få nåns steam acc med nåt spel på? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt steam acc var stulet 5 dar sen och kan inte få tillbaks den eftersom han som snodde den bytte epost adress på inställningar så dom inte kan skicka min "vertification code",så pleeaase kan jag få nåns steam acc med nåt spel på? :)

varför kollar du inte support? :meddum:

http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...php?p_faqid=197

Det finns inget annat sätt att få tillbaka ditt konto om du inte skickar informationen de skriver att du ska skicka där, jag tvivlar på att nån annan bara ger massa pengar till dig.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst flio3

jag tror att du ljuger, det låter inte särskilt trovärdigt, lol...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan bevisa på nåt sätt iaf,en sak kommer jag ihåg..han heter jonas på msn+att mitt andra acc blev också stulet samma tid ungefär..köpte half life 2 game of the year edition med spelen css,hl2dm,hl2,hl 1 deathmatch source hl 1 dm m.fl från CDON.com...

Och därefter köpte jag garrys mod 10 på "steam store" det är vad jag kan bevisa just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan bevisa på nåt sätt iaf,en sak kommer jag ihåg..han heter jonas på msn+att mitt andra acc blev också stulet samma tid ungefär..köpte half life 2 game of the year edition med spelen css,hl2dm,hl2,hl 1 deathmatch source hl 1 dm m.fl från CDON.com...

Och därefter köpte jag garrys mod 10 på "steam store" det är vad jag kan bevisa just nu.

då kan du få accountet tillbaka om du följer stegen på steam support som jag länkade till. obs. hoppas du byter lösenord för du verkar ha ett skitdåligt lösenord. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...