Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Mitt steam acc var stulet 5 dar sen och kan inte få tillbaks den eftersom han som snodde den bytte epost adress på inställningar så dom inte kan skicka min "vertification code",så pleeaase kan jag få nåns steam acc med nåt spel på? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Varför gav du ut lösenordet? Tror inte heller någon ger ut sitt account dom har betalat för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) Mitt steam acc var stulet 5 dar sen och kan inte få tillbaks den eftersom han som snodde den bytte epost adress på inställningar så dom inte kan skicka min "vertification code",så pleeaase kan jag få nåns steam acc med nåt spel på? :) varför kollar du inte support? :meddum: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...php?p_faqid=197 Det finns inget annat sätt att få tillbaka ditt konto om du inte skickar informationen de skriver att du ska skicka där, jag tvivlar på att nån annan bara ger massa pengar till dig. Redigerat 14 Juli 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Asså jag gav ej ut lösen,han frågade,ska vi lira cs..jag sa -ja..och då sa jag adda min..osså efter en kvart var den stulen+msn :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Asså jag gav ej ut lösen,han frågade,ska vi lira cs..jag sa -ja..och då sa jag adda min..osså efter en kvart var den stulen+msn :( kanske för lätt lösenord? mitt lösen e svårknäckt! ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Mitt steam acc var stulet 5 dar sen och kan inte få tillbaks den eftersom han som snodde den bytte epost adress på inställningar så dom inte kan skicka min "vertification code",så pleeaase kan jag få nåns steam acc med nåt spel på? :) jag tror att du ljuger, det låter inte särskilt trovärdigt, lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag kan bevisa på nåt sätt iaf,en sak kommer jag ihåg..han heter jonas på msn+att mitt andra acc blev också stulet samma tid ungefär..köpte half life 2 game of the year edition med spelen css,hl2dm,hl2,hl 1 deathmatch source hl 1 dm m.fl från CDON.com... Och därefter köpte jag garrys mod 10 på "steam store" det är vad jag kan bevisa just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag kan bevisa på nåt sätt iaf,en sak kommer jag ihåg..han heter jonas på msn+att mitt andra acc blev också stulet samma tid ungefär..köpte half life 2 game of the year edition med spelen css,hl2dm,hl2,hl 1 deathmatch source hl 1 dm m.fl från CDON.com... Och därefter köpte jag garrys mod 10 på "steam store" det är vad jag kan bevisa just nu. då kan du få accountet tillbaka om du följer stegen på steam support som jag länkade till. obs. hoppas du byter lösenord för du verkar ha ett skitdåligt lösenord. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Hmm..Min msn hade ganska så långt lösenord..och har inte sagt lösen till nån..inte ens kompisar..men kan ingen översätta supporten åt mig hur man får tillbaka?? För jag sug#r på att följa engelska guider ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Byt pass till: KxiSutOq231 Det är jätte bra pass! :cool: :cool: :visslar: Jk Men byt pass till nåt med Stora och Små bokstäver och siffor :) Och använd tecken som > * ^ Om det går alltså :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 mm..men det är ganska svårt eftersom han bytte epost adress när han snodde mitt steam acc så steam kan inte skicka vertification code som ska skickas till min email. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 jag vet en sak för att få tillbaka emailen har du hotmail så e det bara trycka glömt lösenord och om du har typ så här bästa kompisar dom när man registreade accountet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg