Gäst jesper93 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 tjena när man ska ta över lager från en familj till exempel tattagliga så skjuter dom alltid ihjäl mig när jag ska ta över det hur ska jag göra försökte att skjuta på dom en gång men blev ihjäl skjuten :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Har du uppgraderat dina vapen? Då blir det lättare att överta lager och verksamheter. Du ska gå fram strategiskt och inte bara springa fram till dem för då dör du direkt. Göm dig bakom föremål och vänta på att de kommer fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Har du uppgraderat dina vapen? Då blir det lättare att överta lager och verksamheter. Du ska gå fram strategiskt och inte bara springa fram till dem för då dör du direkt. Göm dig bakom föremål och vänta på att de kommer fram. hur uppgraderar man sina vapen då?????? hittar bara såna som säljer vapen men dom säljer inga uppgraderingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) På kartan så är det ett ganska stort vapen beroende på vad man uppgraderar och det är svart för första uppgraderingen av vapnet och guldigt för andra uppgraderingen av vapnet. De kostar ganska mycket (speciellt thompson och shotgun uppgraderingen) så du får tjäna ihop ganska mycket pengar först eller använda pengafusket lite då och då. Men du får se upp, för efter du har uppgraderat vapnet så kommer det några gangstrar från någon familj och försöker döda dig så dem måste du döda. Redigerat 25 Juli 2007 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 ta över ett nav så går det lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 ta över ett nav så går det lättare vad menar du med att jag ska ta över ett nav? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Du kanske ska ta skydd vid vägar och bakom lådor om det går på XBOX-versionen för det går på PSP-versionen iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg