Hoppa till innehåll

Hjälp Med Gudfadern

Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

tjena när man ska ta över lager från en familj till exempel tattagliga så skjuter dom alltid ihjäl mig när jag ska ta över det hur ska jag göra försökte att skjuta på dom en gång men blev ihjäl skjuten :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du uppgraderat dina vapen? Då blir det lättare att överta lager och verksamheter.

Du ska gå fram strategiskt och inte bara springa fram till dem för då dör du direkt. Göm dig bakom föremål och vänta på att de kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

Har du uppgraderat dina vapen? Då blir det lättare att överta lager och verksamheter.

Du ska gå fram strategiskt och inte bara springa fram till dem för då dör du direkt. Göm dig bakom föremål och vänta på att de kommer fram.

hur uppgraderar man sina vapen då?????? hittar bara såna som säljer vapen men dom säljer inga uppgraderingar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

På kartan så är det ett ganska stort vapen beroende på vad man uppgraderar och det är svart för första uppgraderingen av vapnet och guldigt för andra uppgraderingen av vapnet. De kostar ganska mycket (speciellt thompson och shotgun uppgraderingen) så du får tjäna ihop ganska mycket pengar först eller använda pengafusket lite då och då.

Men du får se upp, för efter du har uppgraderat vapnet så kommer det några gangstrar från någon familj och försöker döda dig så dem måste du döda.

Redigerat av Corpsegrinder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Du kanske ska ta skydd vid vägar och bakom lådor om det går på XBOX-versionen för det går på PSP-versionen iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...