Gäst JeppeBoy Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag undrar vilken ni tycker är bäst för jag har ingen av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag vill gärna säga The Darkness, eftersom det är svenskt, men Dead Rising är snäppet bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Dead Rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 beror på vad du vill ha dead rising är mer arcad men the darkness är ett fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Dead Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FenderBender Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Varför ens jämföra dom? Inte ett dugg lika juh! Dead Rising är mer ett försök till skräckspel alá Zombies, som man tröttnar på relativt snabbt. The Darkness är ett FPS spel med rysligt bra story! Om jag måste välja så säger Darkness utan tvekan. EDIT: Om du vill ha någon blandning av spelen så ska du köpa F.E.A.R som är både FPS och skräck, dock inga Zombies ;) Redigerat 30 Juli 2007 av Halo_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Dead Rising är det bästa 360 speet jag spelat hittills, och det håller ju ganska länge eftersom det finns massa achievments, dräkter, vapen och så, och så är Steven i mataffären hysteriskt rolig. Har dock aldrig testat The Darkness. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.