JanazTheOne Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) när jag kopierar så får jag ett fel där det står : Det går inte kopiera data. Datafel (CRC-fel, Cyclic Redundancy Check) Vad ska jag göra? http://img257.imageshack.us/img257/7521/crcwm1.jpg Redigerat 15 Juli 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Kollade lite snabbt på google (google är min vän, din med). Det är nog ett fel på din hårddisk. Hur länge har du haft den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Ja tror det med. dels för att jag har lite andra problem med hårddisken. Det är dell dator detsutom och jag har pillat lite med sakerna inuti datorn. Men man kan väll hopas att man kan få det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SunDream Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Är det enbart när du kopierar från Silkroad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det kan vara skadade filer eller filer som inte bara kan tas bort manuellt av en privat person. T.ex. Vissa windows filer. Fast i det här fallet var det väl inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.