Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 hur lägger jag upp en bild här på forumet? har nämligen gjort en gubbe i wowmodelview som jag vill lägga up här=)Du trycker under vart du skriver vid Attachment Editor sen bläddra och väljer bild och trycker på ladda upp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) kan ni se dom? jag kan inte :( det är bara svart Redigerat 20 Augusti 2007 av Tjille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Svart svart svarteli-svart svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) svart :( prova att ladda upp här: http://nyx.bogg.org/ Redigerat 20 Augusti 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är däremot olagligt och antyda att du själv gjort modellerna och käna pengar på de materialet. För de är upphovsrättsskyddade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är däremot olagligt och antyda att du själv gjort modellerna och käna pengar på de materialet. För de är upphovsrättsskyddade!jag har inte sagt att det är jag som har gjort modellerna! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Nej, eftersom det enda du gör är att kollar på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det är däremot olagligt och antyda att du själv gjort modellerna och käna pengar på de materialet. För de är upphovsrättsskyddade!jag har inte sagt att det är jag som har gjort modellerna! :( Jag uttryckte det fel, förlåt, menade inte att du själv hade gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg