CounterStrike Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Ja Nu söker den clanen {VLS} ny medlemar och du får vara nooby elr Pro alla får joina vi har ingen server en men om nån här som joinar skulle göra en skulle de inte vara något bekymmer :D DU måste vara:Mogen..OCH inte FÖÖR dålig men nooby men inte n00b! ok? PM:a mej elr skriv här! msn: [email protected] om du joinar nu blir du 2# ledare sen 3#,4#,5# om du gör en server till {VLS} blir du 1# admin !på den (1.6 och source) FriendList: Owned By Carl L (O) L :P Redigerat 25 Juli 2007 av CounterStrike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 till vilka spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 source 1.6... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 jag vill joina :) adda MSN eller skicka email: [email protected] är inte så bra dock men bygger en serverdator som jag ska ha en CSSserv på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 En fråga, vad är skillnad på Nooby och n00b? Och vad står dom för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag kanske joinar ;) har lite problem med steam men när dom är fixade så kanske jag joinar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Använder ni ventrilo / skype? annars är det bara en liten omogen klan som förlorar och spelar public hela dan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg