Easton Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Hur skickar man bilder i PM? Det är det jag undrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Imageshack Gå in där, ladda upp filen och skicka bilden genom att trycka på IMG och skriva in sökvägen till bilden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Som dohGame sa, IMG-taggen är det enda sättet(om man inte är Fuskavip). Förlåt att jag svarar igen, men jag var bara tvungen att påpeka ordet "enda". Redigerat 16 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Om man är Fuska VIP kan man Bifogra bilder i medelande(ska man iaf kunna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Tack, jättesnällt! Behövde verkligen veta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Som Iron.. sa. FuskaVIP ger följande: * Grön färg på ditt namn i listan över person som är online * En FuskaVIP-ikon vid dina inlägg * 20 MB bifogade filer (5 MB normalt) * Personligtfoto får vara max 30kB (10kB normalt) * 5 sekunder mellan varje sökning (20s normalt) * 1000PM max (500PM normalt) * Du kan starta omröstningar * Du slipper floodkontrollen (20s normalt) * 5% rabatt i Affären * 10000kB utrymme i gallerian (1000kB normalt) * 500kB max per bild i gallerian (100kB normalt) * Max 10st album i gallerian (1st normalt) * Du kan bifoga filer i PM * Du kan se "Besöksloggen" i din presentation * Du kan se vilka fusk, recensioner och nyheter du har skickat in på din profil>statistik. * Mina Vänner: På varje sida du är inloggad så ser du en ruta med de vänner som är online. Tydligen så fanns det också ett annat sätt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 imageshack har en så långsam server, jag föredrar http://nyx.bogg.org/ som dessutom admin har skrivit om man ska ladda upp en bild till sin presentation "* OBS! Ska du ladda upp bilder så döp bilden till t.ex. 052523.jpg och lägg upp den på NYX." NYX=länk till http://nyx.bogg.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.